Obchodní podmínky

Jak nakupovat

1 Nakupujte ihned v e-shopu na stránkách www.mladek.cz 1 e-mailem firmamladek@volny.cz
1 telefonicky 222 782 528 1 faxem 222 782 528
1 osobně v naší prodejně Po - Pá 8:00 – 18:00 / mapa     

Platební podmínky

Platba v hotovosti

  • Na prodejně Sladkovského náměstí 2, Praha 3 při převzetí zboží
  • Při převzetí zboží, které Vám dovezeme

Platba platební kartou

  • Na prodejně Sladkovského náměstí 2, Praha 3 při převzetí zboží

Platba bankovním převodem

  • Na účet prodávajícího č. 230 060 9933 /2010 – Fio banka
  • Standardní doba splatnosti je 14 dní
  • Po individuálním jednání možnost prodloužení splatnosti faktur
  • U razítek objednaných z e-shopu je zboží nutné zaplatit předem 

Dobírka

  • Pokud je zboží posíláno prostřednictvím České pošty, a.s.

Elektronická evidence tržeb
  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Ceny a slevy

Ceny

  • jsou základní, před odečtením individuální zákaznické slevy
  • všechny uvedené ceny jsou s DPH
  • změna cen vyhrazena

Slevy

  • malá firma …%
  • střední firma …%
  • velká firma …%

Možnost individuálního jednání se zákazníkem o velikosti slevy.

Dodací podmínky

  • Zboží dodáváme zákazníkovi podle jeho přání, třeba přímo do jeho kanceláře. Odběratel může dodávku obdržet do 24 hodin od objednávky nebo ještě týž den, pokud to bude třeba.
  • Zákazník si take může objednané zboží vyzvednout přímo na provozovně Sladkovského náměstí 2, Praha 3.

  • Zboží dovezeme nejenom ve velkých baleních, ale také podle objednávky malého rozsahu (kusově) a zajistíme i dodávku podle speciálního přání zákazníka. Doprava zboží po Praze je zdarma nad objednávky v hodnotě 1 500,00 Kč s DPH.
  • Při dodávkách mimo Prahu využíváme služeb České pošty a.s., ceny dle ceníku České pošty, a.s.

Reklamace

Všechny své reklamace uplatňujte:
telefonicky na číslech: 222 782 528
nebo písemně: faxem: 222 782 528, e-mailem: firmamladek@volny.cz

Reklamační podmínky a podmínky pro vrácení zboží

  • Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží. V případě poškození obalu zboží je zákazník povinen toto uvést do přepravního listu. Toto se týká dodání zboží prostřednictvím přepravní služby. Pokud zboží zákazníkovi doveze řidič společnosti MLÁDEK, je povinen nesrovnalosti v dodávce uvést řidiči. Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je zákazník povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží. V případě dodávky vadné služby, nesouladu mezi zbožím objednaným a dodaným, postupuje zákazník stejným způsobem.

  • Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
  • Zákazník může požádat a k předání reklamovaného zboží využít přepravu MLÁDEK, kterou jsou realizovány dodávky zboží. V takovém případě je reklamované zboží vyzvednuto u zákazníka podle přepravních možností MLÁDEK – lhůta pro vyřízení reklamace pak počíná běžet až od okamžiku, kdy převezme reklamované zboží pracovník MLÁDEK.
  • Zákazník má právo vrátit nepoužité zboží, s výjimkou zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, do 10 pracovních dnů ode dne dodání zboží v případě papíru a kancelářských potřeb, do 3 dnů v případě nápojů, občerstvení, drogerie a kancelářské techniky. Toto zboží musí být v původním obalu a nepoškozené. Právo takto odstoupit od kupní smlouvy musí zákazník uplatnit nejpozději poslední den stanovené lhůty.

  • V případě, že zákazník vrací z jeho strany chybně objednané zboží a jedná se o tyto položky:

a) nekatalogové položky b) položky objednané přímo pro něj na základě písemné objednávky c) položky objednané ve větším množství, než jsou standardní zásoby prodávajícího je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 500 Kč s DPH, kterým se pokryjí náklady prodávajícího na manipulaci se zbožím (vyzvednutí a převzetí zboží, kontrola, zaskladnění).

  • V případě, že zákazník chybně objednal zboží a toto zboží vrací a není spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku, tedy jedná-li se o zákazníka, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (a nejedná se o položky vyjmenované výše), je prodávající při tomto odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží zpět na sklad prodávajícího oprávněn účtovat manipulační poplatek ve výši 300 Kč s DPH. V případě, že bude prodávající toto zboží vracet zpět dodavateli, je oprávněn účtovat dopravné (poštovné) a manipulační poplatek ve výši 500 Kč s DPH.
  • Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu definice § 52 odst. 3 Občanského zákoníku , má právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží, pokud byla smlouva sjednána pomocí prostředků komunikace na dálku (telefonicky, faxem, e-mailem, e-shopem). Právo odstoupit od smlouvy nemá zákazník v případě zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, podléhá-li rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Uplatnění odstoupení od smlouvy musí zákazník společnosti MLÁDEK sdělit písemně ve shora uvedených termínech. Zákazník je povinen při vrácení zboží vrátit i obal zboží, porušený pouze v rozsahu vybalení zboží a jeho prohlédnutí.
  • Na dodávané zboží je zákazníkovi poskytnuta záruční doba stanovená zákonem.

Reklamace razítka

  • Na razítka objednané prostřednictvím e-shopu se kromě výše zmíněných podmínek vztahuje záruka 36 měsíců. Tato záruční lhůta začíná běžet dnem dodání a převzetí zboží.
  • Reklamace (razítka a vizitky) se nevztahuje na chyby vzniklé z důvodu nesprávně zadaných dat.

Reklamace tonery

  • Na některých výrobkách je uvedeno datum spotřeby. Uvedená doba je označením období, během kterého výrobce zaručuje bezproblémové použití výrobku.
  • Prodejce nezodpovídá za vady výrobku a neposkytuje záruku ve smyslu těchto Reklamačních podmínek, jak má výrobek odstraněné a nebo poškozené výrobní číslo, jak byl mechanicky poškozený po jeho převzetí, poškozený v dôsledku skladování v nevhodných podmínkách, vystavený chemicky agresívnímu prostředí, vysoké teplotě elektrickému a nebo magnetickému poly, jak má odstraněnou plombu a nebo jak byl poškozený živelnou pohromou, poruchou elektrického proudu a nebo nevhodnou obsluhou.
    • Inkoustové kazety – v případě, že je z inkoustové kazety spotřebováno více jak 70% inkoustu, výrobce reklamaci neuznává. Součástí reklamačního protokolu musí být i výtisk s prokázanou chybou kazety. K výtisku poznačte stručně nastavení tiskárny, při kterém byl výtisk pořízený. Urychlíte tím proces vyřízení reklamace. Kazety zasílejte tak, aby cestou k nám nebyly ještě více poškozeny, případně poškozeny dalším zbožím v zásilce. Zabezpečte trysky před zasycháním přelepením lepící páskou nebo zasláním ve vzduchotěsném obale.
    • Laserové tonery – v případě, že je z tonerové kazety spotřebováno více než 90% toneru, výrobce reklamaci neuznává. Součástí reklamačního protokolu musí být i výtisk s prokázanou chybou kazety. K výtisku poznačte stručně nastavení tiskárny, při kterém byl výtisk pořízený. Urychlíte tím proces vyřízení reklamace. Kazety zasílejte tak, aby cestou k nám nebyly ještě více poškozeny, případně poškozeny dalším zbožím v zásilce.

Tyto reklamační podmínky a podmínky pro vrácení zboží nabývají účinnosti dnem 1.12.2011